[kfar_etzion] ניהול תחום השכרות

  • From: אפרים <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כפר עציון תפוצה <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 03 Mar 2015 07:47:28 +0200

למשפחות השוכרים שלום

החל מהשבוע אכנס אי"ה לתפקידי כמנהל תחום השכרות.כעת אני בתהליך למידה וחפיפה
עם בתיה קוממי.

חלק מראייתי את התפקיד לתת את מירב ומיטב השרות לשוכרים.בראש ובראשונה תחזוקת
הבתים תחום שבו ישנה עבודה רבה.

בכוונתי בהמשך לקיים מפגש של השוכרים עם מנהלות הקהילה הקיבוץ יו"ר הקיבוץ
יחזקאל קליין ויו"ר אגודה קהילתית מיכאל ברוכי על מנת לשמוע אתכם וכמובן אשמח
אם תעלו הצעות הנוגעות לתחום השכרות.

בשלב הראשון אני מתכוון לטפל בנושאים הדחופים הדורשים התייחסות מיידית ובהמשך
להיפגש בתאום עם כל משפחה כפוף ללו"ז.

אני זמין לשרותכם בכל עת עדיפות לשלוח לי באימייל את בקשותיכם. ניתן כמובן גם
להתקשר לנייד שלי 050-9935112 או להשאיר הודעה כתובה

בברכה

אפרים סומך