[kfar_etzion] סליחות

  • From: yehodah schwartz <schwartz@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 07 Sep 2015 05:20:36 +0000

לכל הציבור שלום,
אני מרגיש מאד נבוך מאז מוצאי שבת.
הגעתי לבית הכנסת להגיד סליחות ומצאתי שם רק םפרי סליחות בנוסך "משולב".
אולי פספסתי איזה הודעה או שזכרוני לא מה שהוא היה ,אבל מתי הוחלט לשנות לכל הציבור את נוסח הסליחות? הבקר במקרה(אומרים שאין מקרה) התעוררתי ב5:00 והחלטתי לנסוע לאלון שבות לסליחות. היה לי הרגשה שזה מה שמתאים לי.אני שואל את הציבור ,האם יש עוד(מנין?) של חברים שמרגישים כמוני.אולי בכל זאת אפשר לארגן פה מנין לסליחות בנוסך הישן בבית מדרש -כמובן בבוקר . אשמח לשמוע ולראות תגובות ואולי נוכל לפחות בערב ראש השנה לארגן מנין כבימים עברו
בברכות שנת אושר,עושר ובעיקר בריאות,
יהודה שוורץ