[kfar_etzion] Re: מנייןמשותףבשבתהקרובה(הפעםהפונטבגודלנורמלי)

  • From: לבונה כוכב <levonakochav@xxxxxxxxx>
  • To: orish2@xxxxxxxxx
  • Date: Thu, 7 Feb 2013 21:52:24 +0200

בס"ד
שלום לכולם:
אני מאוד מתלבטת אם לכתוב או לא, אך בסוף החלטתי להגיב על ההחלטה לקיים מניין
שוויוני.
חשוב לי להסביר על ההתלבטות שלי, אני חייבת לומר שמהרגע הראשון שקראתי את
הנאמר במייל זה נורא צרם לי,
וניסיתי לחשוב למה זה כ"כ צורם לי, מדוע שאנשים עושים משהו שהוא שונה מאוד ממה
שאני מכירה זה גורם לי לתחושה לא טובה.
אולי זה בגלל השינוי שאף אחד לפני כן לא העיז לעשות לאורך כל קיומה של היהדות,
ואולי זה מסיבות אחרות.
כן חשוב לי לומר שאני מתנגדת לקיום הרעיון, וחשוב לי שקולי ישמע, אני יודעת
שבסופו של דבר המניין יצא לפועל,
וזו בהחלט זכותם של אותם אנשים לעשות זאת מתוך אמונה שהדבר יביא אותם לעבודת
ה' שלמה יותר,
אך אני לא מסכימה עם הדרך, אני חושבת שיש כאן חציית גבול ברור שעלול להוביל
אותנו למדרון מסוכן של פרשנות היהדות כל אחד לפי ראות עיניו.
אני יודעת שיקומו אנשים ויגידו לי שאין שום בעיה הלכתית עם העניין, אבל זה
הרבה מעבר לבעיה הלכתית נטו,
זה מה שנקרא רוח ההלכה והיהדות, וצריך לראות ולברור היטב לאן הרוח נושבת.
זהו זה מה שרציתי לומר, אני מקווה שבדברי אני לא פוגעת באף אחד ולא גורמת
לצער-מיחלו לי אם כן כי לא זו הכוונה.
לבונה