[kfar_etzion] מי ומיהכותבים - לקראת המשךלימודהתהיליםלזכר חנן

  • From: רות ויהונתן רוזנק <ryrosenak@xxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 15:44:03 +0300

בס"ד

שלום לכולם,
נתקענו בפרק צט, ואנו מתכוונים להמשיך בע"ה כבר השבוע.
אך עדיין לא ברורה לי התמונה של הכותבים הפורשים והנשארים, אנא שלחו לי למייל
זה (המייל הקודם קרס לנו) את תשובותכם.
כמו"כ ע"פ בקשתי לפני כחודש, אנא שלחו לי את הפרקים שכתבתם לאחר עריכה שלכם.
אנא אל תעקבו זאת יתר על המידה כדי שנתקדם עם
הוצאת ה - 100 פרקים לזכר חנן עד השנה לפטירתו בע"ה.

מלבד אלו, אני מזמין את כל המעוניין לקחת חלק בחמישים הפרקים הנותרים. ככל
שהרשימה תגדל זה יקל על כולם ויאפשר את השלמת הלימוד.

הרבה טוב לכולם,

חודש טוב ומבורך,

יוני