[kfar_etzion] Re: הפקדת נשקיםונעילתבתים

  • From: משפ' סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: הד הכפר <hedhakfar@xxxxxxxxx>, תפוצת כ"ע <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Oct 2011 18:52:25 +0200

  לכולם שלום
  אני שב מזכיר ומבקש.מי שיוצא לחופשה מעל יומיים או מילואים מחויב להפקיד את נשקו
בתאום מולי.כמו כן אני שב ומבקש לנעול את הבתים במשך השעות בהם אין איש .בחוה"מ
סוכות צפויים להגיע אלינו מאות מטיילים.יש להיות ערניים באופן מיוחד "למטיילים"
המסתובבים בקרבת הבתים.בד"כ ימים אלו "עשירים" בפריצות לבתים.שימו לב שהדלתות
נעולות בבתים בהם הסוכה צמודה לבית ובכלל.
  ככלל יש להיות ערניים לכל דבר חשוד ולעדכן אותי מיידית.

                               שנה טובה וברוכה לכולנו

                                   אפרים