[kfar_etzion] כפות תמריםלחלוקה

  • From: משפ' סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצת כ"ע <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Sep 2010 20:05:03 +0200

לכולם שלום
בדשא התאנים יש כפות תמרים למי שנרשם מבעוד מועד.מומלץ להזדרז ולקחת בהקדם
הסכך מיועד אך ורק למי שנרשם .אני מבקש מכל מי שרואה מי שאינו שייך למקום ןלוקח
סכך להתקשר אלי מיידית או לשומר בשער.אותה הנחיה גם לשומרים בשער יש לעצור מיידית
רכב היוצא עם סכך משטח הקיבוץ ולדווח לי מיידית.המיתוס של קיבוץ וסכך חינם כנראה
נמצא עדיין בסביבה

                חג שמח

                           אפרים