[kfar_etzion] Re: קיבוץסעדתוצאותההצבעהעלחוברתהשינוי

  • From: אפרת כהן <efratcohen4@xxxxxxxxx>
  • To: mipo@xxxxxxxxxxxxxxxxx <mipo@xxxxxxxxxxxxxxxxx>, kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Jul 2009 13:22:28 +0300

אני מבינה, אמיתי, שלך ולכמה חברים נוספים הנושא בוער לשינוי. אני מרגישה כי רוב הקהילה אינה בדיעה זו והדחיפות ה'לא עדינות' בכיוון בעיניי קצת מוגזמות.

אפרת כהן

050-6417519

<mipo@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
קיבוץ סעדתוצאות ההצבעה עלחוברת השינוי

לכולם שלום

לידיעה -

אמש במוצ"ש הסתיימה ספירת הקולות בהצבעה על הצעת השינוי (חוברת מפורטת לשינוי אורחות החיים השיתופיים) בסעד .

התהליך אושר בקיבוץ סעד ברוב גדול .

מתוך 242 חברי סעד, השתתפו בהצבעה  233 חברים שהם 96%

התהליך אושר ברוב גדול של 79.5%   .

אמיתי פורת

מנהל קהילה כפר עציון

0507526974; mipo@xxxxxxxxxxxxxxxxx

From: mazkap tzvi [mailto:mazkap@xxxxxxxxxxxxxx]

This footnote confirms that this email message has been scanned by
PineApp Mail-SeCure for the presence of malicious code, vandals & computer viruses.