[kfar_etzion] Re: בוריסוהעבדותהמודרנית

  • From: סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: lachman@xxxxxxxxxxxxxxxxx, כפר עציון - תפוצה <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Nov 2006 23:29:01 +0200

איתי שלום רב
יישר כח על דבריך .אולם המטרה שלי ושל וועדת בטחון הינה להעביר את בוריס אלינו
באופן ישיר
ההחלטה כרוכה בקשיים ביורקרטיים כגון רישומו כתושב בכפר-עציון.למרות זאת יש לחשוב
כיצד אנו מתיחסים לכלל השכירים המועסקים אצלנו שחלקם מקבל שכר דומה לזה של
בוריס.ובהמשך לחברים אשר שכר עבודתם דומה גם הוא לשכרו של בוריס וזאת עם תחילת
תהליך הדיונים על עבודה ופרנסה
שא ברכה וחודש טוב
אפרים