[kfar_etzion] כמה לינקים לזכראבי ומורי החזןשמואל ברוך בנדיטבן הרב ישראלטאובה ז"ל

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Sep 2008 15:06:39 +0300

כמה לינקים לזכר אבי ומורי החזן שמואל ברוך בנדיט בן הרב ישראל טאובה ז"ל

להאזנה לתקליט זה שרובו ככולו תפילות שבת
http://faujsa.fau.edu/jsa/music_album.php?jsa_num=400228&queryWhere=jsa_num&queryValue=400228&select=title&fetch=25&pagenum=2&return=findalbums

------------------------

שיר המעלות עם כל החבורה של החזנים
http://il.youtube.com/watch?v=a8k-elDC3rM

-----------------

  קטע  חזנות  בביצוע החזן  ש.ב. טאובה ע"ה - הבן יקיר לי אפרים

   http://il.youtube.com/watch?v=_YaxCQbvHk4
 שמתם לב? בוידיאו שהוא שר "הבן יקיר לי אפרים", כאשר הוא שר את המילים "לכתך אחרי
במדבר בארץ לא זרועה" הוא מרים את ידיו. מה רואים?

    המספר שחקקו הנאצים ימ"ש על ידו השמאלי...

  כמה המילים קולעות ומרגשות. מי הוא "הבן יקיר לי"? זה שהלך אחרי "במדבר, בארץ לא
זרועה". מי שקם אחרי השואה הנוראה, והלך בעוז ובגבורה, המשיך את דרכי אבותיו למרות
הכל, והקים בית יהודי דתי לתפארת...זה לא היה מובן מאליו...זה לא היה קל...

  איפה יש היום יהודים כאלה? חבל על דאבדין....

(מהפורום

---------------

בתקליט מ-JSA שהביא לעיל מידעינו libsonmo , יצירה מס' -6- תענה לבקשתך ,
ע"מ להקל עליך ,להלן שוב הלינק :

---------------------

  קטע  חזנות  בביצוע החזן  ש.ב. טאובה ע"ה

   http://il.youtube.com/watch?v=_YaxCQbvHk4

------------------------

 לזכרו של החזן טאובה

לזכרו של החזן הענק ש טאובה
להלן היצירה אב הרחמים-מתוך התקליט שהעלה ליבזון
להאזנה ולשמירה
יהי זכרו ברוך
http://www.f2h.co.il/1266928186
אופיר

לינק לראיון שנערך עם החזן שמואל ברוך טאובה ז"ל, לפני כשנתיים ומחצה.
http://www.chazzanut.org/videoN.aspx?id=306

לינק לפורום ב"חדרי חרדים" ביום פטירתו בי"ט תשרי, תשס"ח

http://www.bhol.co.il/forum/topic.asp?whichpage=1&topic_id=2486152&forum_id=14617

מהאתר Rotter.net

http://rotter.net/forum/scoops1/17478.shtm

JPEG image