[kfar_etzion] עצומה: לשחרר אתהחטופים

  • From: "yankee gmail" <yaacov.taube@xxxxxxxxx>
  • To: "Kfar Etzion list" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Aug 2006 07:58:45 +0200

 לכולם,

למי שיודע ולמי שלא, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, החיילים שנחטפו, היו מהגדוד
שלי,ונחטפו בזמן שאני הייתי על ג'יפ בגזרה הסמוכה. בהסכם  שמדינת ישראל השיגה,
ההחזרה שלהם נשארה מחוץ להחלטות האופרטיביות, מה שאומר שהם נשארים בלבנון. לפיכך
צריך לנצל את הלחץ הבינלאומי ותשומת הלב השלילית שהחיזבאללה מקבלולנסות ליצור מצב
בו הקהילה הבינלאומית תכריח את החיזבאללה לשחרר אותם. ואסור לשכוח את גלעד שליט
שנחטף עוד קודם לכן. די לקדם את זה קצת, תקדישו בבקשה 20 שניות כדי לחתום על עצומה
למענם שנמצאת ב - http://www.kidnappedsoldiers.com/phpPETITION/index.php
כשתסיימו תשלחו בבקשה את המייל הזה לרשימת התפוצה שלכם בארץ ובחו"לתודה רבהיונתן