[kfar_etzion] חשוב מאוד. לכלהבנות הרווקותבקיבוץ

  • From: ישראלי <yisraeliyos@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Jul 2008 19:03:59 +0300

שלום לכולם (ובעיקר לכולן)
ביום שישי האחרון בבוקר קיבלתי טלפון (אזור חיוג 08) מבחור שהזדהה בשם שלומי, שאמר
שקיבל את הטלפון שלי מחברות כדי להכיר אותי.
שאלתי אותו באיזה חברה מדובר והוא נתן לי שם של אחת מבנות הקיבוץ (בשם משפחתה לפני
הנישואין).
לאחר בירור איתה התברר שהיא לא מסרה לאף אחד את המספר שלי ושהיא לא מכירה אף אחד
בשם שלומי.
היא החליטה לטלפן אליו ולברר מי זה ומה הסיפור.
הוא גימגם ואמר לה שקיבל את הטלפונים שלי ושלה מחברה (נתן שם של אחת מבנות הקיבוץ)
שנתנה לו את המספרים כדי להכיר אותנו
(גם את שם משפחתה של החברה הזו הוא הציג בשמה לפני הנישואין והיה נשמע שהוא מקריא
שמות מספר טלפונים לא מעודכן).
היא אמרה לו שלא יתכן שהחברה נתנה לא את הטלפון מאחר שהיא נשואה והוא ענה לה
שכנראה והחברה לא מעודכנת.
היא הוכיחה אותו שידוע שהוא משקר ושלא יתקשר אלינו

החל מיום שישי בצהרים ועד כניסת השבת הוא התקשר אלי בערך 6 פעמים לנייד והיו גם
צלצולים תכופים לדירה שהנחתי שמדובר בו
הצלצולים המשיכו בתכיפות גבוהה גם במוצאי שבת, ביום ראשון ונמשכו גם בשני ושלישי
במידה פחותה יותר.  אני לא עניתי לשיחות,
לא רציתי כלל לפתח איתו דיאלוג. בסוף הוא התייאש ממני כנראה (כי היום הוא כבר לא
התקשר), וזה מה שרציתי שיקרה.

אך מסתבר שהתקשר לרווקות נוספות בקיבוץ (או לכאלו שרשומות כרווקות). ובאותו
הסגנון. חלק מהן ביקשו שיפסיק להתקשר
ובכל אופן הוא המשיך. כשהסיפור הזה החל להתגלגל הסתבר שגם לקיבוצים אחרים הגיעו
שיחות ממנו באותו הסגנון.

על אף שלא שמעתי עד כה נימת איום או סטייה אירוטית במילים שבהם השתמש, לא אצלי ולא
אצל אחרות, החלטתי שזה
קצת מוגזם ומאוד מטריד ונתתי עדות במשטרה.

מפקד המשטרה שקיבל אותי אמר שכדי שזו תהיה הטרדה בהגדרות המשפטיות, צריך שתהינה
לפחות 5 שיחות ביום או שיחה
שנעשית לאחר שהובהר לו שהוא מטריד אותך וביקש לעשות מעקב: לרשום מתי הוא התקשר,
כמה פעמים ואילו תגובות היו.
ומאחר ששמע שמדובר בעוד בנות ביקש שאאסוף עדויות.

אני לאט לאט  (ואולי מהר מהר) שומעת על עוד ועוד בנות מהקיבוץ שהוא פנה אליהן.
אשמח לקבל על כך דיווח ולאסוף תיאורי מקרים ושעות ולהעביר אותם אליו, כי זו נשמעת
תופעה בעלת היקף די רחב
שכדאי לעצור אותה עכשיו.

אני בטלפון: 050-7357785 או בקיצור: 62583

מיכל ישראלי