[kfar_etzion] חברותות

  • From: יהודה קנוהל <syknol@xxxxxxxxx>
  • To: "'Kfar Etzion list'" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jul 2008 12:26:14 +0300

בס"ד
לכל נאמני החברותות,
שלום!
השבוע, יום רביעי, ו' תמוז 9.7, נקיים בע"ה את לימוד החברותות עם חיילי נתיב
בשעה 20:30 בדיוק בנווה עובדיה.
הלימוד יוצא הפעם בתדירות של אחת לשבוע באופן חד פעמי, מכיוון שהוא נדחה בפעם
הקודמת על מנת לקיימו ביום האזכרה של מינה קרקובסקי ז"ל, וחשוב לנו לשמור על
מיקום הלימוד בשבוע הראשון לשהות החיילים פה,כדי שנוכל לראותם על השבילים...
בנוסף לכך זה יוצא נוח שזה לא נופל על השבוע של איל"ן.
 אנא הודיעו לי באם אתם מתכוונים או לא מתכוונים להגיע.
         (לחיצה על מס' מקשים מצידכם תחסוך לי ערב או שניים של טלפונים...)
      תודה
        שלומית קנוהל