[kfar_etzion] עדכוןמתביעתחברת החשמלע"י תושביגוש עציון

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 07 Apr 2008 22:59:00 +0200

בס"ד

עדכון מתביעת חברת החשמל ע"י תושבי גוש עציון

שלום לכולם,

בימים הקרובים יקבלו כל המצטרפים לתביעה מכתב מעורך הדין שיסביר ויפרט על ההתקדמות
והשלבים הבאים. המהלך מבשיל מאוד וכרגע מהנדס החשמל מסיים לכתוב את חוות דעתו
שתצורף לתביעה. זכינו שאת התביעה ילווה מהנדס חשמל בכיר מהטובים במדינת ישראל,
שניסיונו המוכח כבר הוציא לא מעט שערות לבנות לחברת חשמל בעבר. אותו מהנדס סיפר לי
כי בתביעה קודמת שלו בבימ"ש עליון נגד חברת החשמל, הם הגיעו עם לא פחות מ 48 עורכי
דין ומתמחים. מרשים. עכשיו אני מבין למה התעריפים עולים.... (אגב, הם הפסידו שם).

לצערי הרב, הרשות לשירותים ציבוריים חשמל מסרבת למסור לעוה"ד מידע האמור להיות
גלוי לציבור, וגם חברת החשמל מסרבת לעשות כן. כמה מפתיע. במכתב תשובה של ח. חשמל
כתבה עו"ד גלית גלובוס- היועצת המשפטית למחוז ירושלים כי מפרסומים שראו בתקשורת כי
אנו נערכים לתביעה, הם לא מתייחסים לבקשתינו להעביר מסמכים הקשורים להפסקות ויגיבו
בבימ"ש. גם תגובתו הקצרה של מר דב גלאון סגן נציב תלונות הציבור הייתה כי אין לו
מה להוסיף על דברי עו"ד גלובוס. חברת חשמל עוברת בנוסף לכל גם על חוק חופש המידע
על אף היותה חברה ממשלתית המחוייבת לכך, וצר לי כי היא פועלת ללא דין וללא דיין.
התנהלות זו ודאי לא תסייע להם במשפט הקרוב ותשמש להם לרועץ כהכבדה מיותרת עלינו
ועל מערכת המשפט.

עד כה הצטרפו מאות רבות של תושבים למהלך.

מעתה אוציא פחות עדכונים ברשימות התפוצה היישוביות והעדכונים יועברו באופן אישי
לכל המצטרפים, זאת ע"מ לשמור על מינימום מידע גלוי לידידינו בחברת חשמל המקבלים
לידיהם מיילים אלו.

אשמח מאוד לענות על כל שאלה באופן פרטי ולא תפוצתי.

בהצלחה לכולנו,

יחיאל פישמן