[kfar_etzion] הקיר

  • From: "Yaacov Taube" <YTaube@xxxxxxxxxxx>
  • To: <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Feb 2007 13:03:47 +0200

לכולם, שלום

בדרך לתוכנית אמש עברתי בזירת ה"פשע" ולא ראיתי את הקיר.

כדאי להתעדכן!!

כנראה שבשבוע שעבר הייתה קיר אבל כעת אין. כנראה מישהו הבין את הטעם לפגם בבניית
הקיר כאשר הנושא אמור להיות ב"סוב יודיצא".

עצם העובדה שמישהו הבין את זה מהווה שיפור משמעותי בתרבות הדיון.

עכשיו לנושא:

קודם כל דיון בנושא כזה הוא ליגיטימי!! אני חושב שגם שמואל מבין שיש הבדל בין מבנה
שנמצא באזור המגורים ומבנה שנמצא אי שם בתחום אחת החוות או ליד המפעל.

אני חושב שבאופן כללי בכפר עציון יש לנו מודעות די גבוהה לערכים היסטוריים. מספיק
להסתובב בתחומי הישוב שלנו לראות ולהתרשם. לא דברתי עם מיכאל בנושא הקיר אבל נראה
לי שכוונת הקיר היא תדמיתית. מופת עציון הינו חברה בינלאומית עם פעילות בכל מיני
מקומות בעולם ומבקרים אצלנו בכפר עציון אנשי עסקים ממש מכל העולם. מי שמבין קצת
בעסקים יודע שתדמית היא חלק גדול מאד של המשחק. מאד חשוב שמבקרים שבאים למופת
יקבלו את הרושם הנכון והקיר אמור לתרום למאמץ הזה.

אז החברים צריכים לראות את הקיר בצורה כזאת. התמונה בכניסה למזכירות לא נותן מספיק
מידע ובנושא הזה כתבתי מייל למנו בשבוע שעבר.

לדעתי התמונה צריכה להראות את הקיר ואיך הוא משתלב עם הסביבה. מלבד זה הקיר דווקא
נראה בסדר ולא נראה לי שהוא יפגע בסביבה. דווקא להפך.

רבותי: תנו למופת לעבוד. אנחנו רק נהנים מזה. אם למישהו חושב אחרת זה כבר נושא אחר
לדיון.

בברכה,

ינקי