[kfar_etzion] מה חדש באתר שלכפר עציון?

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Jan 2007 10:09:06 +0200

לכולם, שלום

יש כמה חידושים מענינים באתר החדש!!

קודם יש צורך להירשם ע"מ לראות ולקבל גישה לדפים המוגבלים לתושבי כ"ע.
אנחנו מבקשים שתהיה רישום נפרד לכל אחד במשפחה שגולש ורוצה לחוות את חוית האתר.
רצוי שהשם משתמש והסיסמה יהיו באותיות אנגלית. השם שיוצג באתר יכול ורצוי שיהיה
בעברת.

איזה דברים חדשים יש?

לוח מודעות:

יש כאן מקום להשאיר הודעות בנושאים שונים.
אולי אתם רוצים למכור או לקנות דבר מה.
מחפשים טרמפ לאן שהוא
מחפש מידע בנושא מסויים
אולי יש לכם הודעה למסור לציבור?

יש גם לוח מיוחד למחפשי דירות לשבת!
אם אתם נוסעים לשבת תרשום בלוח. אולי מישהו מחפש דירה לאורח?
ייתכן שאת/ה תחפש דירה לאורח בשבת הבא. זה המקום לרכז את המידע!!

לכל אחד יש אפשרות לערוך או למחוק את ההודעה שלו.

יש גם סקרים!!
אולי יש לכם רעיון לסקר חדש. אפשר לשלוח אלי מייל או לשלוח אלי דרך המדור באתר.

יש גם לוח עירואים!!

יש לכם בר מצוה או חתונה או כל שמחה או אירוע אחר. תשלח לי מייל ואשים אותו בלוח.
יש ישיבת ועדה או אסיפה. תודיעו לי ונרשום.

זה יתן אפשרות לחברים והתושבים להתעדכן על כל מה שקורה.

יש עוד הרבה דברים מתוכננים. לחלק מהם יש כבר סימנים בשטח.

אשמח לשמוע הערות והארות והצעות מעשיות.

שבת שלום,
ינקי