[kfar_etzion] Re: Fwd: מסגד_הוצת_בג'בעה-_(בין_הגוש_לבית_שמש)-

  • From: משפ' קליין <kleiny@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: myron.joshua@xxxxxxxxx
  • Date: Thu, 26 Feb 2015 08:45:48 +0200

שלום.
אסכם את דברי שכנראה לא הובנו לעומקם.
אינני לוקחת אחריות על פעילויות אלימות שנעשות באזורינו. ההליכה לביקור אצל אנשי
הכפר לאחר ארוע מצער ואלים שקרה – ולהזכיר עדיין לא בורר ולא ידוע האם זו פעילות
של יהודים אלימים או של פרובוקציה אחרת... יש בביקור משום הודאה שאכן מצדנו נעשה
הדבר ואנחנו באים לומר: לא כולם אצלינו כך.
מי שבחר בכותרת תג מאיר, אני מצפה שיאיר באופן שווה על ארועים קשים. ולפחות יהיה
פעיל  בסיוע והבעת הזדהות לאחינו חברינו ושכנינו שסובלים מפעילויות טרור. בדברי
נתתי רק כמה דוגמאות. [אין צורך להיתפס אליהן...] אני מצליחה לשמוע את האנשים
שבחרו בכותרת זו רק בפעילויות שפוגעות בערבים. לכן אינני קוראת לכך תג מאיר.
דוגמא- לא שמעתי את הקולות המאירים [ואולי רק אני לא שמעתי? ] בארוע הרצח והפציעה
שהיה בצומת אלון שבות.

יה"ר שנרבה שלום וטוב בקרבנו.
נירה קליין