[kfar_etzion] Fwd: קבוצתתמיכהלאימהות שלילדים/ותשנפגעומינית עי"קרוב משפחה

  • From: miki porat <mikiporat@xxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Mar 2011 22:05:24 +0200

הודעה שהועברה
מאת: שמרית <jrcckav@xxxxxxxxxxxxxxxx>
תאריך: 15 במרס 2011 17:45
נושא: קבוצת תמיכה לאימהות של ילדים/ות שנפגעו מינית עי" קרוב משפחה
אל: ‫jrcckav@xxxxxxxxxxxxxxxx‬

שלום

מזכירה כי בימים הקרובים נשמח לקבל פניות מאימהות לקבוצת תמיכה שתיפתח בימים
הקרובים.
הקבוצה תתקיים לאורך 14 מפגשים במרכז העיר
בהנחיית שתי נשות מקצוע ובעלות סמלית.
מדובר בקבוצה שנפתחת אחת לשנה ולכן, אם אתן מכירות מישהי שזה יכול לתרום לה,
כדאי להציע לפנות אלינו בהקדם.

מנסיון, מדובר בחוויה לא קלה ולא פשוטה, אבל הפידבק שאנחנו שומעות מהאמהות
בסיום הקבוצה הוא שהן חוו חוויה משמעותית וקיבלו מקום ייחודי -
הן בכל הקשור לעיבוד הפגיעה של הילד/ה והן במתן מרחב ומקום לשתף ולדבר.

לפרטים:1202 / 02-6255558  ולבקש את שמרית

מי שמעוניינת לשמוע פרטים נוספים, אשמח להרחיב.
הט"ל שלי הוא: 6232451 שלוחה 109, אבל הכי קל להשיג אותי דרך הקו החם.

תודה!
שמרית פרנקל, רכזת סיוע
מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, ירושלים