[kfar_etzion] Fw: : Fw: ביטול התשלוםהשנתי לרשותהשידור - צריך רק להעביר

  • From: שורק <esorek@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כפר עציון-כללי <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Aug 2008 00:57:55 +0300

----- Original Message -----
From: Peretz
To: sorekn@xxxxxxxxx ; oritsorek@xxxxxxxxx ; giladsork@xxxxxxxxx ;
dina11@xxxxxxxxxxx ; lior.sagiv@xxxxxxxxxxxxxxx ; mordchai@xxxxxxxxxxxx ;
esorek@xxxxxxxxxxxxxxxxx ; Zipi Breuer ; shlomitsorek@xxxxxxxxx ;
shlomzionh@xxxxxxxxx ; Isaac@xxxxxxxxxx
Sent: Wednesday, August 20, 2008 9:12 AM
Subject: FW: : Fw: ביטול התשלום השנתי לרשות השידור - צריך רק להעביר

אלינור ברדה

תוכנת נ.ע.ה

התאחדות מגדלי הבקר

hmb-elinor@xxxxxxxxxxx

                                זה לטובת כולנו  !

                                מכתב זה יכול לחסוך לכם ולקרובים לכם כ-500 ש"ח
בשנה!!!
                                שמי גדעון אביגד ואני מפיק ומביים סדרות טלויזיה
למעלה מעשרים שנה.
                                גם אני (כמו שאר אזרחי המדינה שומרי החוק), משלם
מאז ומעולם, שנה בשנה, את התשלום השנתי לרשות השידור, זאת על אף שאינני צופה כלל
וכלל בשידורי רשות השידור.
                                בשלוש השנים האחרונות, עם התפתחות הערוצים
המסחריים וכניסת חברות הכבלים כמעט לכל בית בישראל, התחלתי במסע פרטי וציבורי, מסע
שכל מטרתו היא אחת: ביטול התשלום השנתי לרשות השידור.
                                כיום לאחר שלוש שנות מאבק, אני שמח לבשר לכם
שהדבר אפשרי-
                                ניתן להפסיק את התשלום השנתי לרשות השידור!!!
                                אם כך, מה עלינו לעשות בכדי שבאמת נוכל להפסיק
לשלם את התשלום המיותר?
                                לפני כחודש נפגשתי עם מנכ"ל מליאת רשות השידור,
מר יוחאי שיטרית, ושטחתי בפניו את טעונותי. המנכ"ל הביע את פליאתו על טענתי כי רוב
הציבור אינו צופה בשידורי רשות השידור, אך עם זאת, המנכ"ל נהג בהגינות והתחייב
בפני על כך שאם הוא אכן יווכח לגלות שלפחות מ יליון איש בקרב אזרחי מדינת ישראל
יסכימו להצהיר שהם מעוניינים בהפסקת פעולותיה של רשות השידור- הוא עצמו ידאג
לסגירת משרדי רשות השידור, להפסקת פעולתו של הערוץ הראשון, והחשוב ביותר: הפסקת
גביית התשלום השנתי לרשות השידור מאזרחי המדינה המחזיקים במקלט טלויזיה.
                                כמו כן, המשיך המנכ"ל בהגינותו והעמיד לרשותי
מערכת מיוחדת הקיימת רק במשרדים ממשלתיים, מערכת אשר בעזרתה ניתן לעקוב אחר
השתלשלות המכתב בדואר האלקטרוני, וע"י כך ניתן לדעת כמה אנשים קיבלו את המכתב בכל
רגע נתון.
                                בכדי שאדם יחשב כתומך בעצומה, עליו להעביר מכתב
זה הלאה, ובכך הוא מצטרף ל"מונה האנשים" החתומים על העצומה.
                                אם אינכם מסכימים עם העצומה- מחקו מכתב זה ואל
תעבירו אותו הלאה, ובכך תביעו את התנגדותכם לעצומה הנ"ל.
                                נכון להיום, ה-1.9.07, חתומים על עצומה זו
300,764 איש. העצומה החלה לעבור לפנ שבועיים וחצי בלבד!!!
                                לטובתכם ולטובת שאר אזרחי מדינת ישראל, אני קורא
לכם להעביר מכתב זה הלאה.