[kfar_etzion] Fw: שיר ה-40

  • From: פוריה סומר <porias@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Aug 2007 09:42:59 +0300

    חברים יקרים שלום וברכה!
פעם הייתה מקלחת ציבורית בכפר-עציון ושם נולדו מיטבי השירים. היום - כל אחד בתוך
תאו הנפרד, אך כדי שלא ישעמם לכם, גם בעת שטיפת הכלים, אני שולחת לכם את העיבוד
המוסיקלי של שיר הפתיחה והסיום. אצרף גם מילים. אנא, התחילו לשמוע ולזמזם אותו,
להבדיל, "בשכבך ובקומך ובלכתך בדרך..." זה שיר עם קצב צעיר, אבל אחרי הכל - אל
תשכחו, אנחנו רק בני 40!
תודה לכם, פוריה.
נ.ב. בתיה מזכירה לכל מי שמוכן לבוא ולעזור בבנית התפאורה - הערב, יום רביעי, בשעה
20.30 בחדר אוכל. כל אשר ידבנו ליבו - תבוא ברכה על ראשו.  תודה, תודה!