[kfar_etzion] Fw: צריך עזרה מאנשיםבהשגת מידע חשוב-לא יקח יותר מכמהשניות לקרוא, תודהמראש!

  • From: בני גוש עציון <audvske@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 Sep 2005 09:44:09 +0200

----- Original Message -----
From: haviva cohen
To: נעמי צוברי ; עמית ; עפרה צוקר ; ערן רוזיאביץ ; ריקי סופר ; תמר לרר ; תמר
לרר ; חנן בניהו ; טלי קרקובר ; יאיר סמיט ; יוליה ; יונתן יודלמן ; יעל מיטלמן ;
יעל הורביץ ; יעקב רייכרט ; יקיר ; ישראל איצקוביץ ; לאה צחור ; ליזי ; לילי
בן-עמי ; מיה ; מיכל פרייזן ; מיכל בן אליהו ; מיכל פרייזן2 ; מיכל לורברבוים ;
מרים שרטר ; משה פישר ; מתן גולד ; נורית גת ; !!!החזיון ; אביבה שראדסקי ; אביגיל
שפירא ; אדם בן חמו ; אדרת ; אורי גולדשטיין ; אוריאל מעוז ; איילה כשרי ; אליה
קפלן ; אלישבע כצמן ; אמיר בנימין ; אפרת נסים ; ברברה ; דנה בארי ; דריה גנאור ;
ורד רקנטי ; חיה קלר
Sent: Tuesday, September 13, 2005 11:59 AM
Subject: צריך עזרה מאנשים בהשגת מידע חשוב- לא יקח יותר מכמה שניות לקרוא, תודה
מראש!

בבקשה ממך - נא להעביר הלאה

      שלום,
      מצורפת בקשה לעדי ראיה לגבי תאונה. שלחתי גם למי שאין סיכוי שהיה שם, רק כדי
שתעבירו הלאה, אולי יגיע למי שכן היה...

      בלילה שבין ה- 6 ל- 7 ביולי בשעה 3:30 לפנות בוקר אירעה תאונת אופנוע פגע
במחלף גלילות בירידה לכביש 5 לכיוון רעננה.

      בתאונה נהרגה איילה הרשקוביץ ז"ל ביום הולדתה ה- 18.
      אנו מחפשים כל עד ראייה לתאונה (התאונה דווחה כפגע וברח לפי העדים שהיו
במקום ולא לפי הנהג שהיה מחוסר הכרה ולא זוכר פרטים רבים מהאירוע)
      היו עדים רבים לתאונה אך פתאום אין אף אחד שמוכן לדווח על מה שראה.
      מבחינת המשטרה לא ידוע על הרכב הפוגע והוא ממשיך להסתובב חופשי ומאושר אחרי
שפגע באופנוע וגרם למותה של איילה.
      אני מבקש בכל לשון של בקשה את עזרת הציבור במציאת עדים, אלו החיים שלי. אני
ומשפחתה לא מצליחים לישון בלילה מכיוון שאינינו יודעים מי אחראי למותה של איילה
ולפציעתו של הנהג. חשוב לציין שאיילה והנהג היו כאחים והנהג מרגיש שאיבד את אחותו.

      אני אודה לכל מי שיכול ויוכל לעזור לי וישפוך קצת אור על המקרה.
      עדים לתאונה מתבקשים לפנות לדואר:
      ayala8705@xxxxxxxxx

      בתודה מראש לפונים ולצוות תפוז, ר'.

The information contained in this e-mail message may be
privileged and confidential. The information is intended only
for the use of the individual or entity named above. If the
reader of this message is not the intended recipient, you are
hereby notified that any dissemination, distribution or copying
of this communication is strictly prohibited. If you have
received this communication in error, please notify us
immediately by telephone, or by e-mail and delete the message
from your computer. Thank you!
Unless otherwise stated, any views or opinions expressed in
this e-mail are solely those of the author and do not represent those of
Barak I.T.C (1995) The International Telecommunications Services Corp. Ltd.

Yahoo! for Good
      This Mail Was Scanned by 012.net Anti Virus Service - Powered by
TrendMicro Interscan