[kfar_etzion] Fw: מאבק קטן עלפניההתרבותיותשל ירושלים

  • From: שורק <esorek@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כפר עציון-כללי <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Sep 2009 00:32:05 +0300

----- Original Message -----
From: Bat-Ami Sorek
To: Undisclosed recipients:
Sent: Friday, September 11, 2009 12:08 AM
Subject: מאבק קטן על פניה התרבותיות של ירושלים

יקירי,

כמובן שאני מוחקת כל מייל שרשרת שאתם שולחים לי, ולכן אתם בטח די בשוק ממני עכשיו,
אבל אולי שעת הלילה המאוחרת או הזעם הפמיניסטי הרדום שלי - בכל אופן לא ממש הבנתי
מה מציעים לנו לעשות בפועל, אבל אם למישהו יש רעיון אשמח להצטרף למחאה...

ובהזדמנות זו שנה טובה לכולנו, ותפילות ותקוות לגשמי ברכה מרובים ורטובים,
נשיקות,
בת-עמי

שלום חברים וחברות יקרים-
קבלתי את ההודעה הזאת בפייסבוק מנגני מארש דונדורמה (למי שלא יודע/ת, מארש
דונדרומה הם תזמורת רחוב ירושלמית שמונה 16 נגנים, הם עושים שמח ובאופן כללי הם
מקסימים! למי שלא היה בהופעה- מומלץ באופן מיידי כדי להתגבר על אפרוריות הסתיו :).
בכל מקרה.... הנה מה שהם כתבו.
 בימים אלה אנחנו, נגני מארש דונדורמה, נמצאים במאבק על מראה פני תרבות עירינו
היקרה והאהובה ירושלים או במילים אחרות... לפני מספר חדשים הוזמנו להופיע בפסטיבל
"לילות סתיו בעתיקה" , פסטיבל שבו הופענו גם לפני שנה אך כחודש לפני ההופעה
המתוכננת קיבלנו פניה מהמארגנים שבו הם מבקשים שיופיעו גברים בלבד וללא שתי
הנגניות. מובן מאליו שדחינו את הבקשה ובתגובה הם החליטו על ביטול ההופעה
ראוי לציין שהמארגנים ונותני החסות לפסטיבל זה הם עיריית ירושלים וממשלת ישראל-
משרד התיירות והפסטיבל פתוח לקהל הרחב ומן הראוי שבמעמד כזה לא יהיו הגבלות
ואיסורים אשר מאפיינים את הציבור החרדי. נודה לכם מאוד על תמיכתכם. אנא תפיצו מידע
זה
בקרב חבריכם. אולי קולינו עוד ישמע...

עד כאן לשון ההודעה.

הגיע הזמן למחאה.

איך? פשוט. נא העבירו את המייל הזה לחברים/ות אחרים שלכם שעשוי להיות להם אכפת כדי
שנוכל יחד להפעיל לחץ מתון על עיריית ירושלים לא להיכנע לתכתיבים מגוחכים כאלה....

--
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in

--