[kfar_etzion] FW: "מישהו הטעהאת הגאוןהרב עובדיהיוסף שליט"א"

  • From: שמעון קרניאל <karniel@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: 'כפר עציון' <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>, כפר עציון חברים <ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx>, kfar_etzion-bounce@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 Jan 2013 23:34:37 +0200

From: dp410@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx [mailto:dp410@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx] On Behalf
Of מטה הסברה בית יהודי
Sent: Monday, January 21, 2013 8:04 PM
To: karniel@xxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: "מישהו הטעה את הגאון הרב עובדיה יוסף שליט"א"

אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ/י כאן
<http://email.inforu.co.il/Mail/ViewEMail.aspx?EID=h0MJzZ2P0ARoVR1h6MJjBw%3d%3d&SMID=E5IM6bfrSFQ%3d&CID=C2vRSZQ%2fQS%2fRvUFDkbEyECSJpdx9hzFl&UID=Y4wd9sH5krGTF9%2bkXCGBmg%3d%3d>

 <http://email.inforu.co.il/Mail/CountLink.aspx?SID=1163187933&LID=39118200>
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/250332

הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת ובנו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל, שולל
בשיחה עם ערוץ 7 את הדברים הקשים שנשמעו מפי הרב עובדיה יוסף על חברי הכנסת
המיועדים של "הבית היהודי".

"ראיתי רשימה של מאות רבנים, אנשים חשובים שתרמו רבות למען עם ישראל, שקראו להצביע
לבית היהודי. אני לא מתערב בדרך כלל בנושאים כאלו, זה לא התפקיד שלי להתערב ולהגיד
לאנשים למה להצביע, אולם הפעם אני מתערב משום שאמרו לי שהרב עובדיה אמר ש"שם כולם
רשעים" או משהו כזה", אמר הרב אליהו.

"קשה לי להאמין, קשה לי להאמין לזה, אני מאמין שזו טעות שנבעה מכך שאמרו לו דברים
לא נכונים", מעריך הרב אליהו, "אני מכיר אישית את רוב חברי הכנסת של הבית היהודי.
הם פשוט צדיקים, הם אנשים תלמידי חכמים, יראי שמים, שתורמים המון לעם ישראל. אני
לא מבין איך אפשר לומר "כולם רשעים".

הרב אליהו סבור כי "מישהו הטעה אותו טעות נוראה ואותו אדם צריך לחזור בתשובה. איך
אפשר? זה לשון הרע מהסוג החמור ביותר ולהטעות ככה רב גדול שכזה. צריך לדעת, זה דבר
מאוד חמור ואני באמת מקווה שיתקנו את זה".

הרב אליהו מתיייחס גם לשאלה לאיזו מפלגה ראוי להצביע, ואומר כי "מצווה להצביע
למפלגות שמקדמות את התורה, שהן בעד עם ישראל, שבן בעד ארץ ישראל, ולצערי ש"ס היא
לא אחת מאלו מכיוון שהיא כבר נכשלה, ככה אבא אמר. יש כמה מפלגות כאלו, הבית היהודי
היא המפלגה הטובה שבכולן והמועמדים שלהם הם מועמדים ראויים, אני מכיר אותם".

  _____

הודעה זו נשלחה ל- karniel@xxxxxxxxxxxxxxxxx על ידי israli@xxxxxxxxx
על מנת להסיר את עצמך מרשימת התפוצה לחץ/י כאן
<http://email.inforu.co.il/Contacts/RemoveFromLists.aspx?ID=zyFc%2f3dWZQp2l3OGJqeebFDJZxLEy9R9GpI%2fqHassPV1aLHjbViZ24ItLPN8zZtLTLLgay1C1AQ%3d&UID=Y4wd9sH5krGTF9%2bkXCGBmg%3d%3d&EID=h0MJzZ2P0ARoVR1h6MJjBw%3d%3d>

נשלח באמצעות
<http://email.inforu.co.il/Mail/CountLink.aspx?SID=1163187933&LID=39118201>
InfoMail דיוור אלקטרוני לעסקים

התמונה הוסרה על-ידי השולח.