[kfar_etzion] ידידים. 0573131310

  • From: "yankie gmail" <yaacov.taube@xxxxxxxxx>
  • To: "Kfar Etzion list" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 31 Aug 2008 16:20:04 +0300

קבלתי מחבר. נראה לי חשוב להפיץ. בדקתי את המספר וזה אמיתי

חברים יקרים סיפור מהחיים

 שלשום בשעות אחר הצהריים המאוחרות נתקעתי עם המכונית ברמת-גן מצבר מת,לא מצליח
להניע.שוקל למי להתקשר-שגריר? יגיעו במקרה הטוב תוך
 שעתיים-שלוש,זוגתי לא עונה לטלפון..איש לא עוצר לעזור...מכירים את
הסיטואציה,נכון? לפתע נעצר לידנו בחור צעיר-אומר לי-תתקשר  ל"ידידים " הם
 יבואו לעזור לך.

ידידים אני שואל-מה זה?
 זאת אגודה של אנשים שבאים לעזור -הוא עונה-ללא תמורה,ממש חינם,קח הנה המספר שלהם
3131310-057

  התקשרתי-תוך דקות הגיע בחור חרדי עם כבלים רצייניים - הניע אמר לי תודה והסתלק
כלעומת שבא.

אם התמורה שלהם זאת המצווה - המצווה שלי היא להפיץ את המספר שלהם.

אגב-הם מסייעים בכל מיני מקרים לא רק התנעות רכב.

אנא הפץ את המייל הזה לכל מכריך

תודה

ירון