[kfar_etzion] Re: העציונים - משחק #4

  • From: noam barnoy <noambarnoy@xxxxxxxxx>
  • To: Udi Kidron <udi.kidron@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Jun 2015 19:51:04 +0300

אודי - תודה על התיאור המרגש!
עציונים - כל הכבוד עלו והצליחו!
אנחנו מתכננים להצטרף עם הילדים בע"ה בתחילת יולי... ואולי לפני כן בלעדיהם...

נעם
בתאריך 14 ביונ 2015 11:04,‏ "Udi Kidron" <udi.kidron@xxxxxxxxx> כתב:

חברים יקרים - אנחנו על המפה ואנחנו נשארים על המפה!
אתמול הייתי במשחק מורט עצבים בין העציונים לבין שדה בועז.

תקציר המשחק:
המשחק היה צמוד לאורך כל הדרך.
במחצית ירדנו בפיגור של 2 נקודות.
במהלך המחצית השניה שדה בועז תפסו אותנו לא מוכנים והצליחו לרוץ להפרש דו
סיפרתי של 10 נקודות.
העציונים התעשטו ולקראת סיום המשחק הצליחו להשוות את התוצאה.

19 שניות לסיום - כוכבה של שדה בועז המכונה ״8״ רץ לסל ונשרקת עבירה לטובתו
0.4 שניות לסיום.
את הזריקה הראשונה הוא קולע ושדה בועז עולים ליתרון נקודה והמשחק נראה גמור!
מתוך רצון להרוויח עוד נקודות כוכבה של שדה בועז זורק זריקה חזקה אל הקרש כדי
שחבריו לקבוצה יתפסו את הריבאונד ויקלעו סל נוסף (משמעות זריקה זו היא כדור
עובר לקבוצה הנגדית מחצי המגרש - בשל עבירת משמעת).
השופט, שלאורך כל המשחק היה באופן מובהק נגד העציונים, שרק הפעם לטובתנו
(למזלו, אחרת יואל היה מתנקש בו...).
זוכרים? 0.4 לסיום, כדור ממחצית המדרש מגיע אל דוד רוזנטל שממתין על הפינה
הרחוקה וזורק את הכדור עם הבאזר....
הכדור בפנים!!!!
יש!!! התוצאה בסיום 48:47 לכפר עציון! אין ניצחון מתוק מזה!!!

הייתה חוויה אדירה לי ולילדים שבאו לעודד.
השחקנים שלנו נתנו את הכל ושיחקו משחק אגריסיבי גם בהגנה וגם בהתקפה - פשוט
תותחים!

אחרית דבר:
השופט הורחק מהמקצוע על לעונה הבאה בשל חוסר מקצועיות שזועק לשמיים.
יחסינו עם שדה בועז (אם היו כאלה) כבר לא יהיו אותו דבר.... האיבה ששררה על
המגרש בין שני הצדדים הורגשה גם לאחר תום המשחק.
אני תקווה שהזמן יעשה את שלו...

*מחר יש משחק נוסף בשעה 22:30 באולם המתנ״ס - בואו בהמוניכם לעודד את
העציונים לעוד ניצחון גדול!!!*

מצ״ב תמונות מהמשחק אמש.

שלום לכולם
במוצ"ש הקרוב בשעה 21:15 יעלו העציונים למשחק השלמה באולם המתנ"ס בגבעה
הצהובה.
מוזמנים לבוא לעודד ולתמוך.
ערב טוב