[kfar_etzion] Re: פגישתחבריםותושביםבכפרעציון עםראשיהמוצעה יוםשני,הבעל"ט י"ז אדרב', 24.3, בשעה 21:00

  • From: אפרת ואליעז כהן <cohenee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 22 Mar 2008 20:18:56 +0200

שלום לכולם,
אני מבקשת להעלות את נושא בית הספר בפגישה עם המועצה.
בדיון לפני מספר שבועות, בהנהלה הציבורית של בתי הספר, שאני חברה בה, הוחלט כי
מעוניינים להפריד את בית הספר (כיתות ד-ח) לשני בתי ספר שונים כדי לפתור בעיות
ניהוליות, ארגוניות וחינוכיות שקיימות היום. האופציה שהתקבלה (בינתיים) היא שיהיה
בית ספר לבנים ובית ספר לבנות. ההפרדה בין בתי הספר תהיה הרמטית.
אני מודה כי לא נכחתי בפגישה הזו אולם היא התקבלה בפורום מצומצם כשלא הודיעו לכולם
(ואני בכלל זה) -מה נושא הישיבה. בעיניי מהלך כזה צריך להתקבל בפורום הורים נרחב
ולא בישיבה מצומצמת (ובייחוד שאחד המשפטים שנאמרו בה היה שכך יוכלו להחזיר את מי
שפרש לבית הספר אורות עציון-וזו לא סיבה לשינוי כזה בשביל האחרים שכן מעוניינים
במסגרת חינוכית כזו )

הרבה מהתהליכי ההתחרדות שקורים הם בשל מנוע חזק אצל המתחרדים ופאסיביות אצל מי שלא
מעוניין בשינוי. בואו לא נהיה פאסיביים ונשמור על המסגרת הבית ספרית הקיימת (כמובן
שבד בבד נצטרך לעזור למצוא פתרונות לבעיות שקיימות, אבל לא כך)

אני אשמח שיהיה פורום מכובד בפגישה ביום שני הקרוב ונמנע מהלך זה.
אפרת.