[kfar_etzion] החורף _ בא __עצות_ לבעלי_המחשבים

  • From: מיחשוב כפר עציון <compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: KFAR ETZION <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Dec 2006 17:43:28 +0200

שלום רב,
על מנת לצמצם נזקים למחשבים בחורף תכבו ותנתקו חיבורי החשמל והטלפון מהקיר בזמן
מזג אויר סוער.
יהיו יותר הפסקות חשמל בחורף, אז אל תשאירו את המחשבים דולקים כל הזמן.
מי שיכול לקנות מכשיר אל פסק (הם עולים כמה מאות שקלים) ירוויח כמה דקות כדי לסגור
את המחשב בצורה מסודרת בעת הפסקת חשמל.
מי שלא קונה אל פסק שיקנה "מגן ברקים" עם תו תקן של מת"י, הם נמכרים גם באספקה.
(...לא, אני לא מקבל אחוזים...).
כל זה מקטין, אבל לא מבטל לגמרי, את הסיכויים שהמחשב ייפגע.
להזכירכם: עוגיות מזרחיות מתקבלות אצלי תמיד בשמחה.
    תשתו הרבה חם, אל תשכחו את המעיל והכובע...
                                                                        אמא

וה"פרסומת" הקבועה
נא לא להתקשר בענייני עבודה לטלפון הביתי 232 וגם לא להשאיר שם הודעות בענייני
עבודה.
 עניין דחוף  - להתקשר לפלאפון שלי   62321   (050-5836418) .
    אם איני יכול באותו רגע לענות תשאירו הודעה.    אני אקבל את ההודעה. אל תצלצלו
שנית ושלישית . פשוט תשאירו הודעה.
לא דחוף - התקשרו למשרד שלי 321.  אם אני לא שם תשאירו הודעה.
    ואחרון  חביב .
לא לחטוף אותי על השביל  "בהזדמנות" .
 לא תמיד יש לי את היומן ולא אתחייב לזכור שיחות חטופות על השביל .
אם יש בעיה תתקשרו או תכתבו לי דואר אלקטרוני או שימו פתק מסודר תיבת הדואר.
בתודה מראש,
שלום