[kfar_etzion] הסכמים_שעדיין_לא_התקבלו_ע"י_חב'_דריו

  • From: Yankee <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Mar 2015 12:09:51 +0200

שימו לב למייל שקבלתי מחב' דריו.

אני מבקש מכל מי שעדיין לא מסרו לי את החוזה החתום לעשות זאת בהקדם.

זה ממש לא בסדר שחברה שהתחלנו לעבוד אתה לפני כמעט חצי שנה צריכים לכתוב לי מייל
כזה.

כחבר בכפר עציון אני ממש מתבייש.

אותם חברים שלא מסרו לי עדיין את החוזה יודעים מי הם.

אני מצרף שוב את החוזה לנוחיותכם. נא מלאו את הפרטים: שם, כתובת, מהירות מבוקשת
ופרטי כרטיס אשראי וחתימה ושימו בתא דואר שלי.

ינק

היי ינקי

עדיין לא קיבלנו 11 הסכמים .

מבחינתנו 11 איש מקבלים אינטרנט בחינם מזה שלושה חודשים - וזה בנוסף לשלושה חודשים
בחינם שניתנו בהסכמתנו.

יתרה מזו , נצטרך לחייב אותם עם קבלת ההסכמים במאות ש"ח כל אחד - מה שיקשה על כולם
.

הגיע הזמן שהנושא יפתר ורצוי שלפני סוף החודש הלועזי - מרץ .

תודה

קציר ליאור

דריו תקשורת 2012 בע"מ

חשבות מתקדמת (ל.ק) בע"מ