[k-pea] Re: Sxpari spacon en la web.pt

  • From: Anto'nio Martins-Tuva'lkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jan 2006 00:32:02 +0000

On 2006.01.18, 19:58, Luís Oliveira <luismbo@xxxxxxxxx> wrote:

> Tiu sajnas bona ideo.

Mi gxojas ke vi tiel pensas cxar mi jam preskaw cxion enmetis en Flickr.
Nia annomo tie estas "esperanto_portugalio", la sama kiel en yGroups.
Baldaw mi sxangxos la pagxojn lawe kaj forvisxos la fotojn el Web.PT.

La PDFojn de NB ni simile gardas en Sapo.PT, el kie nun eblas elsxuti
normale rapide, malkiel antawe! :-)

> Ebligus ankau RSS (au cu ili uzas Atom? mi ne memoras), komentojn, ktp..
> se vi volus.

Nu, mi celis momente uzi na Flickr nure kiel statikan gardejon por iom
grandaj jpg-dosieroj, sed ja eblas/indas uzi pli profunde la aldonajn
funkciojn de tiu retejo. (Cxu estas volontulo por mastrumo de reta
fotalbumo?)

António MARTINS-Tuválkin                                           |  ()|
<antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>                                          |####|
Estrada de Benfica, 692-c/v d.ta         Não me invejo de quem tem      |
PT-1500-111 LISBOA                       carros, parelhas e montes      |
+351 934 821 700, +351 217 150 939       só me invejo de quem bebe      |
http://pagina.de/bandeiras/              a água em todas as fontes      |