[k-pea] Re: Enketo.

  • From: Anto'nio Martins-Tuva'lkin <antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: k-pea@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 19 Nov 2006 20:39:15 +0000

Amikoj, dankon pro la enketo kaj ties erspondoj. Mi esperas ke tre baldaw
eblos al mi ree labori pri la pagxaro de PEA jam plene zoegante pri enhavo
kaj ne pri kulisaj teknikajxoj!

> - Kiujn mastrumajn sistemojn vi kapablas uzi? Kiujn vi ofte uzas?

Vindozo (XP, 2k, 95) Sed mi avidas la tagon kiam mi sxangxos al ia
linukso.

> - Kiujn programlingvojn vi uzas?

VBA, TP5, javascript (kaj nur la cxilastan mi emas entute uzi en la nova
version de nia pagxaro; la aliajn du mi uzis por krei la nunan kaj emegas
forgesi pri ili.)

> - Cxu vi emas al lerni novan programlingvon?

Nu, versxajne mi pliutilas alikampe. (Tamen, jes!)

En 2006.11.11, 02:12, Vesperto <cxu@xxxxxxx> skribis:

> Mi ankaux invitas vin cxiuj sugesti, unue, kion devus havi pagxaro
> de Portugala Esperanto-Asocio. Kion la uzanto trafu kiam gxi tajpas
> esperanto.web.pt krozile?

Tio ne koncernu ekskluzive tiun cxi list(anaro)n, malkiel la tasko krei
mekanismon kiu permesas lawigi la enhavon kaj strukturon de la pagaxro
depende de la respondo al la cxisupro fare de pli vasta opiniintaro.

Mi konfesas ke mi estas eble tro envolvita en la nuna formo por bone
konsideri alternativojn. La nuna formo presentas kiel unuajxon novajxojn
(plej multaj ligitaj al detalpagxoj), ligon al la alilingva novajxpagxo
kaj (flanke) kolapsarbon. Mi kredas ke tio principe bonas.

António MARTINS-Tuválkin                                           |  ()|
<antonio@xxxxxxxxxxxxxxx>                                          |####|
Estrada de Benfica, 692-c/v d.ta         Não me invejo de quem tem      |
PT-1500-111 LISBOA                       carros, parelhas e montes      |
+351 934 821 700, +351 217 150 939       só me invejo de quem bebe      |
ICQ:193279138  http://tuvalkin.web.pt/   a água em todas as fontes      |