[jjr69] Re: Warning. Reunion Paris Juin 2003 Sond age à répondre très rapidement.

  • From: Dung Luu <dungluu101@xxxxxxxxx>
  • To: jjr69@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Jan 2003 12:24:27 -0800 (PST)

Salut Can,
We love the bateau-mouche option cause we missed it 12
years ago! Please sign us up for 2 (for now). Si les
enfants va aller, ce sera 4 (will let you know later).
If other relatives (2)want to come along with us, can
they participate?
Will send money order, cashier check or western-union.

j'entends deja Enrico qui chante "...Toi Paris, tu m'a
pris dans tes bras..."....mais cette fois, adieu a
celles qui...font toujours la`!!

Du~ng Luu

http://mailplus.yahoo.com