[jizdoteka] Re: Plan - hackaton

  • From: Martin Pavlásek <tuzticzka@xxxxxxxxx>
  • To: jizdoteka@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Jan 2016 11:40:30 +0100

Což mě připomíná, že budu víc k dispozici (ve smyslu hackatonu) až od 8.2.
Každopádně nepřestávám sledovat tenhle list.

On 27/01/16 11:31, Vratislav Podzimek wrote:

Za mě též Brno. Ale v příštích 14 dnech budu totálně zaneprázdněný, takže tak
maximálně pomůžu s code review, případně nějakými menšími příspěvky do kódu po
večerech. Takže na mě asi se setkáním nemusíte brát moc ohled.

On 01/27/2016 11:29 AM, Jan Pokorný wrote:
Za mě taktéž Brno.

27. ledna 2016 11:28:08 SEČ, "Petr Houška" <houskape@xxxxxxxxx> napsal:

Za mě Praha

On Jan 27, 2016 11:26 AM, "Karel Válek" <kaja.valek@xxxxxxxxx
<mailto:kaja.valek@xxxxxxxxx>> wrote:

Za me Brno.

Dne 27. ledna 2016 10:58 Martin Vician <martin@xxxxxxxxxxxx
<mailto:martin@xxxxxxxxxxxx>> napsal(a):

Ahoj vsichni,

co se takhle sejit a udelat nejaky pevnejsi plan, zkusit
ho rozdelit do nejakych mensich casti a na zaklade toho
pripadne pripravit hackaton?

Pro mne idealne v Praze, pripadne Brn o, zalezi odkud bude
nejvic lidi co maji zajem. Videl bych to na nejake spise
neformalni setkani.

Co vy na to?

M.