[ieee-sb] Re: [ieee-sb] Re: [ieee-sb] Akcija učlanjivanja u četvrtak i petak

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 1 Nov 2010 20:03:02 +0100

Malo je short notice, ali nikako nisam bio siguran kako sam slobodan sutra.
Najavljujem *sastanak u 11h*.

Sastanak će biti samo ako mi dovoljan broj ljudi večeras potvrdi da dolazi u
11. Čim vidite javite dolazite li u 11, i odmah paše li vam termin sat
vremena prije ili sat vremena kasnije.

Što se tiče akcije, i dalje sve stoji. Koji još niste, upišite se u neki
termin. Pogotov je kritičan četvrtak prijepodne!

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AjEkNQBmIyaedFR2UTB1YlJ2Vi1lbEhJMHJIa1RGOGc&hl=en&authkey=CPnLoqYO