[ieee-sb] Re: Sastanak, s jednim velikim S i jednim malim s

  • From: Denis Čamber <denis.camber@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 May 2010 01:09:37 +0200

Nadalje, u isto vrijeme i na istom mjestu je i izbor za Studentski zbor
FER-a. IEEE i H.A.S.U. SUBOS podržavaju listu studenata
pod nazivom "ZNANJEM&SPORTOM". Bit će nam drago ako želite podržati
svoje kolege iz udruge. Naravno, ako preferirate druge kandidate,
nećemo se nimalo ljutiti, ovo je vaš izbor.

Lista koju podupiremo je sljedeća, a možete zaokružiti svih 25 kandidata.

2. Milan Blažević
4. Darjan Bošnjak
6. Marko Brčić
9. Ana Crnaić