[ieee-sb] IEEEXtreme 4.0

  • From: Igor Belša <igorbelsa@xxxxxxxxx>
  • To: ieee-zagreb-sb@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Oct 2010 14:00:44 +0200

Da još jednom pitam - ima li zainteresiranih za sudjelovanje na IEEEExtreme?
Vrlo poučno i zanimljivo iskustvo. Imate obavijest na našim stranicama:
www.fer.hr/ieee.

A što se tiče promocije ostalim studentima... Nitko mi se još nije javio za
promociju ovoga prije četvrtka?

Ajmo, dvoje dobrovoljaca barem koji će zajedno provesti koji sat na feru
malo promovirati IEEEXtreme. Nista strasno, dam vam ja promotivne papire, i
ieee zastavu za stol i svasta nesto. Trazim za utorak i/ili srijedu, sutra i
prekosutra. Bilo bi idealno kada bi netko bio tipa ujutro, pa da bude tamo
kad je špica oko 12, 13.