[idle] IDLe ... razcep

  • From: Ludmil Antonov <ludmilantonov@xxxxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 30 Aug 2003 19:21:59 -0700 (PDT)

hmmm abe ne e losho tova koeto kazvate , priznavam.. ama se predpologa ce tozi
koito ste iska da
izpolzva IDLe, a i pricinata da stane interesen na niakoi e tova ce moze da go
izpolzva. Ia si
predstavete kolko ludi glavi ima deto ste si kazat... ole VM! iaaa ste si
napisa kompilator da go
probvam. Mi... nikoi. No vse pak ideiata da bade razdeleno na otdelni paketi ne
e losha. Znaci men
sega mi hrumna edna idea... ne znam kak ste vi prozvuci. Dobre imame VM imame
Compileri imame i
drugi nesta razni... da si predstavim. Znaci mislia si dali niama da e losha
idea da napravim
niakolko otdelni proekta:
IDLeVM - IDLe Core.. vsicko za VM-a. Sasredotoceno varhu razrabotkata na VM-a.
Ne obiasniavashta
cialata idea na IDLe, prednaznaceno za hardcore programisti deto sa triasnati v
mozaka pri
razdane.

IDLeLangs - ili nesto ot sorta koito poddarza vsicko za kompilatorite, vseki
otdelen kompilator
vliza vatre. Otnovo e strogo tehniceski orientiran kam tocno tazi strana na IDLe

IDLeFree - tova e gateway-a za vsicko sto e IDLe i e miscellenius. Doc-ove za
ideata na idle,
obiasnenia kak kraina potrebitel(programist) moze da se vazpolzva ot IDLe. Za
kakvo moze da sluzi
IDLe. Abe vsicko za IDLe.... no ne v mnogo strogo tehnicesko nivo, toest takova
koeto ste
appear-va v IDLeVM i IDLeLangs.

Sasto taka tai kato e trudno da se poddarza tolkova mnogo info, mozem da si
naznacim otdelen
mainer za vsiaka ot castite... moze bi IDLeLangs moze da vklucva povece ot edin
mainer ..stoto to
se ocertava da bade... nai-rapid razvivashtata se svera sled kato preklucim
razrabotkata na
iadroto.

Ami tova si mislia ce moze da go napravim. Znam ce sega ste mi kazete ce malak
proekt kato IDLe
niama nuzda ot tolkova mnogo nesta. Obace, pomislete malko.. vsasnost ne e li
tova tocno koeto se
opitvame da napravim- da otdelim IDLe iadroto ot compiler-ite i vsicko
ostanalo, i da se razviva
independent... ot druga strana da kazem ce vsicko potragne kakto triabva i se
razviat nestata,
pocnat da se praviat compiler-i za IDLe i stuff... ami togava user-ite ste sa
napalno zagubeni ako
vsicko e v edin paket... abe da mislia ce me shvanahte. A sto se otnasia do
glavnia project
IDLeFree - toi ste zapalni dupkata mezdu prostia user i IDLe, kakto i problema
s komunikaciata
iadro-kompilatori. Kakvo ste sadarza... make fileove ... toest ste se iaviava
nesto kato wraper,
installer i stuff. Uff otivam da spia. Are psuvaite me :P

Ludo

=====
Signed : @xs

http://sitebuilder.yahoo.com