[hu-nvda] Re: más felhasználó

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Apr 2011 23:41:03 +0200

Szia, Robi!
Köszi, megnézem az általad ajánlott programokat.
További kérdésem lenne: Hogyan tudom az NVDA-t rendszergazdai jogokkal automatikusan elindítani? Egyelőre csak a párbeszédpaneleken lévő beállításokat láttam. Az a helyzet, hogy amikor a rendszergazdai fiókból indítottam a thunderbirdet a korlátozott fiók jogaival, akkor sem olvasta az NVDA, csak az ablak címét. Teszek még egy kísérletet, illetve megpróbálok rájönni, hogyan indul az NVDA, mert az indítópult mappákban nem találok parancsikont, szóval valószínűleg a beállításjegyzékből.

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda