[hu-nvda] listák

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Feb 2010 18:34:41 +0100

Sziasztok!
Áron, Robi, nézzétek meg égyszi, hogy jól kezeli-e a listákat az NVDA,
helyesebben: helyesen olvassa-e.

Complex jogtárban a tárgyszavaknál, ha egy tárgyszóhoz több jogszabály is
tartozik, az egy külön listában jelenik meg. Ilyenkor azt kellene mondania pl.,
hogy 3 elemű lista, vagy 5 elemű lista. Ehelyett azt mondja, hogy 3 lista, 5
lista.

Nem tudom, ez más listáknál is előjön-e, de szerintem igen. Lehet, hogy
fordítási hiba.

Esetleg, ha átküldöd a po fájlt, akkor poedittel megnézem.