[hu-nvda] Re: kérdés/ telepítés

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Sep 2013 23:18:38 +0200

Tisztelt Listatársak!
Én most fedeztem fel, hogy ez a régi lista, ami már elméletben nem működik, a gyakorlatban meg mégis. Ez hogy van? Fut a kettő párhuzamosan? Nekem tulképp mindegy, mert fent vagyok ezek szerint még ezen is meg az újon is, de szerintem sokan már csak az újon vannak fenn.

Bocsi.

S.geri

--
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda