[hu-nvda] Re: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] közvélemény kutatás

  • From: Réhm Attila <radiox@xxxxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jul 2009 00:49:48 +0200

Hello!

Igen, a Brailabnak van már elvileg olyan hangkártyán beszélő változata, ami PC-re való, Win alá. Arra én is kíváncsi lennék, hogy javítottak-e a régi Brailab beszédhangjának minőségén valamennyit. Mert ha igen, akkor könnyen lehet, hogy többen használnák rendszeresen az NVDA-t. Meg mondom őszintén, az eSpeak minőségével magam sem vagyok egészen kibékülve, dehát csak lesz az még jobb is.

Üdv:

Attila

__________ ESET Smart Security - Vírusdefiníciós adatbázis: 4282 (20090727)

Az üzenetet az ESET Smart Security ellenőrizte.

http://www.eset.hu

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda