[hu-nvda] NVDA+egér

  • From: Ócsvári Áron <oaron1@xxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Apr 2009 17:13:34 +0200

Sziasztok!
Egy érdekes kérdésem lenne. A weboldalakon vannak olyan képek, amiket jobb egérgomb-kép mentése másként-tel le lehet menteni. Ez Jaws-ban rendesen megy is, ráállok a képre, jobb egérgomb, és kiválasztom a menüből. NVDA-ban pedig nem tudom, hogy hogyan kell. Mert ha ráállok a képre, és megnyomom a jobb egérgombbot, tök máshova ugrik a kurzor, (valószínüleg azért, mert nem a kép fölött van az egér... Hiába mozgattam az egeret, amikor az NVDA azt mondta be, h a kép fölött van (vagy legalábbis szerintem ott volt), úgy se ment. Mi erre a megoldás? Itt jön elő az, hogy mivel NVDA nem használ video-hurkot, nem lehet vele ilyet megcsinálni?
Üdv: Áron

ha leakar jelentkezni err� listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz� a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �letudja