[herrsektionen] Re: [herrsektionen] Tennis våren 2015

  • From: Jonas Vallin <VALLIN@xxxxxxxxxx>
  • To: herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 Jan 2015 08:30:07 +0100

Bo

är med på lördagar som "vanligt"

/jonas
Med vänlig hälsning / With best regards
Jonas Vallin , Channel Server Leader Europe
IBM Svenska AB, 43-10, S-401 23 Göteborg , Sweden
Phone: +46 70 793 01 95  Fax: +46 31 7714561
e-mail: vallin@xxxxxxxxxx

From:   Bo Egardt <bo.egardt@xxxxxxxxxxx>
To:     "herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx" <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
Date:   2015-01-13 22:01
Subject:        [herrsektionen] Tennis våren 2015
Sent by:        herrsektionen-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Hej alla tennisvänner!
Det är dags att förbereda vårens spel. Som vanligt vill jag ha reda på
särskilda önskemål (om dom skiljer sig från höstens) och om ni har
förhinder vissa dagar. VG SVARA UNDER DENNA VECKA!

Höstens förändring av lördagsschemat gav fler möjlighet att vara med, men
det har varit på tok för många luckor på banan. Jag tänker därför erbjuda
några av reserverna att gå in som ordinarie, så att vi får ett grundschema
med vissa spelfria veckor för var och en - på detta sätt ökar chanserna
att vi kan få kompletta uppställningar. Jag uppmanar samtidigt alla att
anstränga sig för att hitta ersättare, och inte bara slänga iväg ett
meddelande "fem i tolv?!

TILL VÅRA RESERVER: jag vill ha besked från er om ni vill gå in som
ordinarie och schemaläggas på lördagar, där vi behöver bli fler.

TILL ALLA: en idé som framförts är att avsätta t ex ett eller två pass på
lördagar för spel med tränare (Hulya lär vara intresserad, men jag har
inte pratat med henne). Kanske kunde det förbättra beläggningen på
lördagar om vi öppnar denna möjlighet för alla? Vilka är intresserade av
detta?

Vg svara så snart som möjligt på detta, så att jag kan komma igång med
schemapusslet!

Hälsn/Bo

_____________________________
Bo Egardt
Professor

Department of Signals and Systems
Chalmers University of Technology
SE-412 96 Göteborg, SWEDEN

Tel +46(0)31-772 37 21
Fax +46(0)31-772 17 48
www.chalmers.se/s2/EN
E-mail: bo.egardt@xxxxxxxxxxx

Såvida annat inte anges ovan: / Unless stated otherwise above:
IBM Svenska AB
Organisationsnummer: 556026-6883
Adress: 164 92 Stockholm