[herrsektionen] RE: [herrsektionen] SV: [herrsektionen] RE: [herrsektionen] Re: [herrsektionen] Re: [herrsektionen] RE: [herrsektionen] Re: [herrsektionen] Re: Spelar gärna i morgon lördag om någon behöver reserv!

  • From: J-E <urojan@xxxxxxxxxxx>
  • To: <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Oct 2014 15:41:27 +0200

Lars tog tide, tack

From: lars.borlid@xxxxxxxxx
To: herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx
Date: Tue, 7 Oct 2014 19:28:15 +0200
Subject: [herrsektionen] SV: [herrsektionen] RE: [herrsektionen] Re:
[herrsektionen] Re: [herrsektionen] RE: [herrsektionen] Re: [herrsektionen] Re:
Spelar gärna i morgon lördag om någon behöver reserv!

Hej Jan-Erik!Jag kan hoppa in om tiden fortfarande är ledig. Med vänlig
hälsningLars BorlidTel 031-733 49 20 Mobil 070-592 86 60lars.borlid@xxxxxxxxx
Date: Sat, 4 Oct 2014 10:53:26 +0200
To: herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx
[herrsektionen] Re: [herrsektionen] Re: Spelar gärna i morgon lördag om någon
behöver reserv!Hej tyvärr samma här... Känner att jag är på väg bli sjuk..
Någon som kan ta min plats idag? Nicklas Fahlström

Skickat från min iPhone
4 okt 2014 kl. 10:28 skrev Bjugård Magnus <magnus.bjugard@xxxxxxxxx>:Hej Samma
här kan inte heller idag 15-16.30. Hoppas att nån kan hoppa in på kort varsel.
Magnus

Best regards, Magnus Bjugård
On Oct 4, 2014, at 9:36, "J-E" <urojan@xxxxxxxxxxx> wrote:Hej,
Jag är på väg på semester och inser tyvärr lite sent att jag inte hinner hem
till min tennistid på lördag 11/10 kl16.30. Den är således fri för den som
känner sig hågad.
Vänliga hälsningar,
Jan-Erik