[herrsektionen] Re: [herrsektionen] Ledig tennistid idag lördag den 14/6, kl 15-17!

  • From: Anders Rydstern <Anders.Rydstern@xxxxxxxxx>
  • To: "<herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>" <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Jun 2014 10:28:04 +0000

Hej,
Vaknade med halsont och huvudvärk och känner mig allmänt vissen. Jag hoppar
därför av tennis idag och den som känner sig manad kan bara hoppa in!

Anders Rydstern

Skickat från min iPhone

14 jun 2014 kl. 02:47 skrev "Ziaeddin Mansouri"
<ziaeddin.mansouri@xxxxxxxxxxxxx<mailto:ziaeddin.mansouri@xxxxxxxxxxxxx>>:

Hej vänner,

Sent besked, men jag kan tyvärr inte spela idag!
Såg samtidigt att det ska finnas en reserv i vår grupp, vilket innebär att det
behövs två ersättare till, just det, världens bästa tennistid idag lördag den
14/6, kl 15-17.

Med vänlig hälsning
Zia