[herrsektionen] SV: [herrsektionen] RE: [herrsektionen] Re: [herrsektionen] Re: Spelar gärna i morgon lördag om någon behöver reserv!

  • From: Per Jansson <per.jansson@xxxxxxxxxx>
  • To: "herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx" <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Oct 2014 14:20:49 +0200

Hej Magnus
Jag kan spela för dig idag.
Per

Från: herrsektionen-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:herrsektionen-bounce@xxxxxxxxxxxxx] För Bjugård Magnus
Skickat: den 4 oktober 2014 10:29
Till: <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
Ämne: [herrsektionen] Re: [herrsektionen] RE: [herrsektionen] Re:
[herrsektionen] Re: Spelar gärna i morgon lördag om någon behöver reserv!

Hej

Samma här kan inte heller idag 15-16.30. Hoppas att nån kan hoppa in på kort
varsel.

Magnus

Best regards,
Magnus Bjugård

On Oct 4, 2014, at 9:36, "J-E" <urojan@xxxxxxxxxxx<mailto:urojan@xxxxxxxxxxx>>
wrote:
Hej,
Jag är på väg på semester och inser tyvärr lite sent att jag inte hinner hem
till min tennistid på lördag 11/10 kl16.30. Den är således fri för den som
känner sig hågad.
Vänliga hälsningar,
Jan-Erik