[herrsektionen] Re: SV: Fredagstennis med Herrsektionen 9/1 Numär det fullt!

  • From: <hb.astrom@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 04 Jan 2015 20:01:08 +0100

BengtLofter o Magnus Bjugård tillkommer så nu är vi perfekt 20 på 5
banor och därmed 10 dubbelpar som kommer att kämpa om segern.
Paren lottas ihop och vi spelar matcher om 20 min.

Räkna med 6 matcher per par så ladda på med pasta till lunch.

Vid 40 lika är det sudden death, alltså inte fördel för något par.

Ytterliggare anmälda blir reserver. Dock om minst två personer anmäler
sig kan vi utnyttja grusbanorna för spel också.

HB