[herrsektionen] Ledig tennistid i morgon Kl 20:30

  • From: Ziaeddin Mansouri <ziaeddin.mansouri@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: "herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx" <herrsektionen@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Oct 2014 12:03:33 +0000

Hej vänner,

För tre veckor sedan skadade jag min högra hälsena under tennisspelet. därefter
har jag spelat lite försiktigt, men det verkar inte att det har blivit bättre.
Som även Zlatan påstår så får man vila ordentligt, annars kan det bli värre.

Således är min tid, torsdag 9/10 kl 20:30, alltså världens bästa tid, ledig.
Kanske kan HB tar den?

Hälsningar
Zia

Zia Mansouri, PhD
University of Gothenburg
School of Business, Economics and Law
Department of Business Administration
Phone: +46 (0)31-786 1567
Mobile: 0708-247 555
Please consider the environment before printing this email.