[heroclix] RE: [heroclix] Re: Tirsdag 8 - Turnering på Oslo Mekaniske.

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 21:23:57 +0200

Takket være Torgrims innsats, har vi forsikret oss om at vi faktisk kan spille
på Oslo Mekaniske på tirsdag. (Adresse Tøyenbekken 35, se vedlagt kart.)
Dermed blir det turnering, men jeg vil spare 1000-poengs-turneringen til
Outland åpner igjen og jeg kan være sikker på å gjennomføre den ordentlig.

Turneringen på tirsdag blir derfor en av de andre vi ikke har fått holdt:

Assassins

Format: Silver Age Constructed
Scenario:
 Hver spiller lager et 500-poengs lag. Etter map roll, men før kartet er
 valgt, velger hver spiller en figur fra motstanderens lag -denne
figuren er ikke med i matchen, og man får ikke poeng for den. Spilleren
som begynner spillet, velger også først. Hvis et lag er et theme team
når det er fulltallig, er det også et theme team når en av karakterene
er borte, selv om det ellers ville vært for få karakterer til å ha et
gyldig theme team.
Matchen spilles med 4 actions.
Premier: Deltakerpremie - Valgfritt Special Object fra beholdningen. Vinner -
SoG LE Thomas Wayne

Møt opp senest kl. 17.00, så håper vi å se flest mulig. (NB: I og med at
tirsdag ettermiddag ikke akkurat er happy hour, og vi uansett ikke skal drikke
noe, firer Oslo Mek litt på aldersgrensen sin for oss, så alle kommer inn.
Veldig greit av dem!)

Date: Sun, 6 Oct 2013 20:54:05 +0200
Subject: [heroclix] Re: Tirsdag 8
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Jeg har fikset et alternativt sted å spille. Martin kommer til å si noe om det
i en mer detaljert mail snart.

2013/10/6 Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>

Blir det noe spesielt på tirsdag? 1000 poengs turneringen, casual, scenario
spilling? Noen som har planlagt noe?

Sendt fra min iPhone