[heroclix] Re: Uken som er

  • From: Martin Nordby <martnordby90@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Oct 2013 21:53:02 +0200

vel jeg vil gjerne spille denne uken eller imorgen.

From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: Uken som er
Date: Mon, 21 Oct 2013 17:41:36 +0200

Dette må presiseres: Det er ikke sånn at det "blir onsdager" på fast basis
fremover. Det er bare denne uken, fordi det er det som er lettest å organisere.
Mulighetene inkluderer onsdager, søndager, å fortsette å ha det på tirsdager
men finne et annet sted, eller å endre både tid og sted. Men disse tingene tar
litt tid å undersøke gjennomførbarheten av.

Date: Mon, 21 Oct 2013 17:38:49 +0200
From: kyrremann@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Kjedelig at det ble/blir onsdager. Kan jo hende det er ekstra stort trykk nå
som det er nytt.
Mvh

Kyrre Havik Eriksen

Kjølberggata 1G

0653 Oslo, Norway

(+47) 47 85 98 17

Kyrremann@xxxxxxxxx

http://www.Kyrremann.com/
21. okt. 2013 17:35 skrev "Torgrim Husvik" <ursus1@xxxxxxxxx> følgende:

Dumt at torsdag er fullt, men det blir en større belastning på Kirkegata nå som
Outland Østbanehallen er ute av bildet, så vi må vel regne med noen
utfordringer.

2013/10/21 martskul <martskul@xxxxxxxxxxx>

Sitter og jobber med turneringsprogram nå. Kommer i løpet av kvelden. Siden
tirsdager ikke fungerer lenger, blir det onsdag denne uken (torsdag var det
rett og slett for fullt). Så tror jeg vi tar det litt fra uke til uke fremover,
 til vi finner den beste
 løsningen.

Sent from Samsung Mobile