[heroclix] Re: Turnering 8 mars

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 5 Mar 2011 00:00:29 +0100

Tror vi sier at det blir 200 poeng Modern Age Constructed hjemmefra pluss
200 poeng trukket fra en sealed booster på Outland. Det kan fort resultere i
at man må spille med noe man kanskje ikke ville valgt å bruke i en vanlig
to-booster-sealed, og slikt blir ofte artig.

Ellers som vanlig, kl. 17 på Outland. Hvis du planlegger å komme, men finner
ut at du ikke rekker frem i tide, send meg en SMS på nr. 97153844 og si fra,
så kan det hende vi venter på deg. Si gjerne fra her på lista om du tenker å
dukke opp, flere får gjerne lyst til å spille hvis de hører at det blir litt
folk.

Torgrim