[haiku-pl] Re: instalacja Haiku z Zety

  • From: HubertMH@xxxxxxxxxx
  • To: haiku-pl@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: 02 May 2009 15:26:54 +0200

> Na prośbę Huberta podsyłam instrukcję instalacji Haiku z poziomu
> BeOS'a/Zety dla
> tych, którzy mają z tym problemy od czasu zmian w strukturze katalogów
> systemu.

A bez mojej prośby to nie dałoby się tego zrobić? ;>

Podane przez Ciebie zmiany plików działają jak należy: "partycje znowu bootują"
jak należy. Natomiast na pewno nie działało - przynajmniej u mnie -
makebootable narzędziami z poziomu Linuksa czy ręczne grzebanie w offsetach
partycji BeFS - przy próbie bootowania z partycji był ten sam efekt czyli
sypiące się "krzaki".

Pozdrawiam.

Gotowka na koncie. Otworz konto direct i wez podwojny limit.
http://link.interia.pl/f2145